Sokan azt gondolják, hogy egy vállalatirányítási rendszer csak a nagy cégek kiváltsága, azonban a gyakorlat azt mutatja, hogy akár pár fős vagy induló vállalkozások is remekül tudják ezeket a megoldásokat alkalmazni. A rendszer automatizáltsága révén leveszi a cégvezetők válláról az adminisztratív feladatokat, így idő és lehetőség nyílik a valós tevékenységre koncentrálni.
Stratégia együttműködést kötött az iFinance Vállalati Pénzügyek Kft., a pénzügyi szolgáltatások szakértője, és a technológiai innovációikat előtérbe helyező Hardbit Kft., hogy egyedülálló megoldást kínáljanak a webshop tulajdonosok számára. A két sikeres, magyar tulajdonú vállalkozás együttműködésének eredményeként hatékony segítséget, integrált megoldást tudnak biztosítani a webshopok számára a napi szinten felmerülő kihívások megoldására.
Az iFinace Kft. elismert pénzügyi tanácsadó és könyvelő cég, amely közel 5 éve segíti a kis- és középvállalkozások pénzügyi folyamatait a legmagasabb szinten. A Hardbit Kft., pedig több mint 20 éve van a piacon és a kisvállalatoktól egészen a nagyvállalatokig nyújt szoftveres megoldásokat vállalatirányítási rendszer területen.
„A technológiai megoldások és a könyvelés szorosan összefonódnak. A közös gondolkodás vezetett oda, hogy az erőinket egyesítve olyan integrált megoldást kínáljunk, amely mindkét terület előnyeit maximálisan kihasználja” – mondja az iFinance vezetője, Fazekas Fanni. „A stratégiai megállapodásunk alapja, hogy egy teljesen új, egyedülálló szolgáltatást hozzunk létre a piacon – mondja Székely Dalma, a Hardbit Kft. ügyvezetője. Hozzáteszi: „Célunk, hogy új szemléletet vigyünk a vállalkozások mindennapi működésébe, és olyan forradalmi megoldásokat kínáljunk, amelyek valódi változást hoznak. Ezt az innovációt és különleges megközelítést csak közös erővel tudjuk megvalósítani.”
Sokan azt gondolják, hogy egy vállalatirányítási rendszer csak a nagy cégek kiváltsága, azonban a gyakorlat azt mutatja, hogy akár pár fős vagy induló webshopok is remekül tudják ezeket a megoldásokat alkalmazni, hiszen az adminisztratív terheket a rendszer automatizáltsága leveszi a vállukról, így idő szabadul fel, ezáltal a valós tevékenységre, a kereskedelemre tudnak koncentrálni a webshop tulajdonosok.
„Mi azt szoktuk mondani: Ahhoz, hogy kukoricát tudjunk termeszteni, előbb meg kell művelni a földet. Erre két megoldás van, az egyik a kézi megművelés, a másik a gépi. A mai technikai fejlettség mellett miért választanánk a kézi megoldást? Nincs ez másképp a vállalkozások pénzügyi menedzsmentje kapcsán sem. Ha a folyamatokat már az elején automatizáljuk, akkor nem alakulnak ki helytelen folyamatok, minden adat könnyen elérhető, átlátható a rendszerben, és ezzel előnyhöz juthatunk a konkurenciával szemben” – összegzi Farkas Fanni.
Az együttműködés egy új dimenziót nyit meg a webshopok számára, hiszen lehetőséget biztosít arra, hogy ne a mindennapos adminisztratív kihívásokkal kelljen foglalkozniuk, hanem az érdemi munkával. A rendszer használata kontrollált folyamatokat hoz a cégek működésébe, szoftveresen beégeti a jó folyamatokat. Ezáltal a vállalkozások a valóban fontos, üzletüket nagyban előlendítő tevékenységekre koncentrálhatnak – a fő fókusz meg tud maradni a kereskedelmen és a vállalkozás fejlesztésen. A rendszer lehetővé teszi a pénzügyi és logisztikai folyamatok egyszerűsítését, szabályozza és kézben tartja a folyamatokat, egy új szemléletmódot hozva a működésükbe, ami hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszi a napi feladatok kezelését, ezáltal a teljes webshop működése válik hatékonyabbá, versenyelőnyt szerezve a piacon.
| Nyitókép: illusztráció, Adobe Stock