Valós hálózati teljesítményt várnak
A világ okostelefon-felhasználóinak 44 százaléka fizetni is hajlandó az 5G szolgáltatásokért, ugyanakkor az 5G-alapú jövőben a díjazást már nem az elfogyasztott gigabájtok száma fogja meghatározni.

 

Az Ericsson 5G hálózatokról szóló, Towards a 5G consumer future címmel megjelentetett kutatása a fogyasztói véleményekből hatelemű feladatlistát mutat be, amelynek mentén az 5G technológia bevezetését a szolgáltatóknak biztosítaniuk kellene. A svéd távközlési vállalat szerint a jelenlegi adatcsomagoknál a fogyasztók fontosabbnak tartják a szélessávú adatátvitel gyorsaságát és a méltányosabb mobilszerződéseket. A szolgáltató és a szolgáltatási csomag kiválasztásánál egyre fontosabb szerepet kapnak az innovatív szolgáltatások. A kutatás szerint az 5G-szolgáltatások globálisan az okostelefon-felhasználók 76 százalékát érdeklik; 44 százalék pedig ténylegesen fizetni is hajlandó lenne az 5G-ért.

A megkérdezettek több mint 50 százaléka tervezi, hogy az indulástól számított két éven belül használni fog 5G-alapú szolgáltatásokat. A fogyasztók is azt várják, hogy a technológia elindulását követő 3-4 éven belül az 5G-alapú szolgáltatások jelentik majd a mobil szélessávú technológiák fő irányzatát. Több mint harmaduk szerint az 5G új képességeket is kínál majd, így hosszabb akkumulátorhasználati időt vagy az IoT eszközök csatlakoztathatóságát. A fogyasztók arra számítanak, hogy a felhasznált gigabájtokon alapuló elszámolás korszaka lejár, ehelyett minden 5G szolgáltatásért vagy csatlakoztatott eszközért kell majd egyedi díjakat fizetni.

A felhasználók érthetőbb szolgáltatói csomagokat szeretnének, mert tíz okostelefon-felhasználóból hat túlságosan összetettnek tartja a mobil-adatátviteli szolgáltatáscsomagokat, ráadásul jelentős eltérés van a felhasználók által megvásárolt és ténylegesen fel is használt szolgáltatásmennyiségek között. Tíz okostelefon-felhasználóból mindössze három elégedett a szolgáltatáscsomagok online bemutatásával.

A digitális távközlés élménye ma túl bonyolult és túl sok erőfeszítést igényel. A fogyasztók szerint az 5G-alapú jövő felé haladva a szolgáltatóknak el kellene kerülniük a minden alapot nélkülöző marketingszlogeneket. Ehelyett a tényleges hálózati élményre kellene törekedniük. A jelentés szerint a fogyasztóknak mindössze 4 százaléka hiszi el a szolgáltatók által a saját hirdetésekben közölt információkat és a hálózati teljesítményre vonatkozó saját statisztikáikat.

Ajándék kulcsok a gépi képalkotó és azonosító termékekhez
A Cognex kedvező áron kínált gyártásautomatizálási megoldásai segítik a vállalatokat termékeik minőségének javításában, a termelési hibák kiküszöbölésében, valamint a gyártási költségek csökkentésében.
Ipari érintőképernyős táblaszámítógépek új generációja
Mára ezek az eszközök egy magasabb fejlettségi fokra jutva már nem csak okoskijelzőként, hanem – egyes vezérlési feladatok átvételével – önálló központi egységként is használhatók.
Műszaki webáruház integrálása a beszerzési folyamatokba
Az ipari e-beszerzések – hasonlóan a hazai kiskereskedelmi vásárlásokhoz –, exponenciális növekedést mutatnak, legyen szó az átlagos kosárértékről, a cégek nettó forgalmáról vagy éppen az elektronikus beszerzést preferáló munkatársak számáról.
Az energiamenedzsment a gazdasági fejlődés kulcsa
Jelenleg több mint 20 milliárd az internetre kapcsolt eszközök száma, amely öt éven belül várhatóan megduplázódik. Ez gyökerestül változtatja meg a vállalatok napi működését.
Tapasztalja meg a fejlődést az azonosítás területén
A Brady címkenyomtatói egyszerűen használhatók, és segítenek az igényeknek megfelelő legjobb címkék létrehozásában.