Szívsebészet az autógyártásban
A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is.

 

Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet! Az Audi Hungaria motorgyártásának története 1994-ig nyúlik vissza. Azóta gyártunk motorokat Győrben az Audi és Volkswagen Konszern számára. Azóta a világ legnagyobb motorgyárává fejlődtünk, munkatársaink ez idáig több, mint 30 millió motort gyártottak.

2016-ban az Audi Hungariánál gyártott 2,5 literes TFSI erőforrás az „Év Nemzetközi Motorja“ lett a 2,0 és 2,5 liter közötti hengerűrtartalom-kategóriában. Az öthengeres motor sorozatban immár hetedik alkalommal nyerte el a kitüntetést. A jövőben tovább bővül a motorgyártás palettája: 2018-ban indul az elektromotorok sorozatgyártása Győrben. Az E-motorok gyártásához szükséges kompetenciaközpont már felépült, a sorozatgyártás előkészületei folyamatban vannak.

 

 

Az Audi Hungaria kísérleti motorgyártó központjában a motorok megtervezésével, építésével és kiszállításával egyaránt foglalkozunk. Ezeknek a motoroknak mindegyike különleges, egyedi. Aki itt dolgozik, részese lehet új motorok születésének: az általában 3 évet felölelő időtartam alatt a fejlesztés korai stádiumától egészen a szériagyártásig elkísérheti a motorokat. Sőt, még ezen is túl: egészen addig szemmel tarthatja alkotásait, amíg azok a megfelelő időben és megfelelő alkatrészekkel felépítve eljutnak a megrendelőig.

 

 

Az Audi világmárka: ez garantálja a magas műszaki fejlettséget, az inspiráló, nemzetközi munkakörnyezetet, a szakmai fejlődés lehetőségét.

Erre az izgalmas és kihívásokat tartogató pozícióra műszaki irányultságú, az elektromotorok gyártása iránt érdeklődő mérnökök jelentkezését várjuk.

Elvárás, hogy legyen tapasztalata elektromotor  tekercselési folyamatokban, E-motor gyártásban, azon túl, hogy ismerje a villamos motorok felépítését és működését, azok felhasználási módjait. Előny, ha kézi összeszerelésben és automata gyártókörnyezetben szerzett tapasztalatot, ha a villamos forgóalkatrészekkel, vagy Can-Bus kommunikációs ismeretekkel rendelkezik.

Szeretnénk, ha Ön

  • legalább 1 éves szakmai tapasztalattal rendelkezne motor- vagy járműgyártás, illetve autóvillamosság terén
  • középfokú német nyelvtudással bírna

Cserébe azonnal betölthető állást kínálunk versenyképes alapbérrel, teljesítményfüggő mozgóbérrel, 13. havi bérkifizetéssel, prémiumkifizetéssel és béren kívüli juttatásokkal.

 

 

Bővebb információ:  audi.hu/karrier/MAC

Egy kártevő különös története
Korábban már sok szó esett a WannaCryptor kártevőről, azonban sokan azóta is lebecsülik az ezzel kapcsolatos veszélyeket, és nem tettek meg mindent a hatékony megelőzés érdekeben.
Az Electrosub folytatódik
A tavaly első alkalommal megrendezett esemény sikerére alapozva az Electrosub Konferencia és Kiállítás 2019-ben ismét meghirdetésre kerül. Az időpont ősziről tavaszira vált és a bővülés érdekében új lesz a helyszín is. Az alapkoncepció érdemben nem változik.
Additív technológia hibrid komponensekkel
Az anyaghozzáadásos-gyártás (additív technológia) nem egy teljesen új technológia, hiszen már az 1990-es évek végén a sztereolitográfiás gépekkel a technológia elindult a maga útján.
Mivel nyerhető meg az informatikai háború?
Az eleinte évszázadokban mérhető technológiai fejlődés kiugrásait idővel már évtizedekben mértük, majd években, pillanatnyilag szinte naponta jelenik meg olyan újdonság, ami akár újabb mérföldköve lehet a világ innovációjának.
Megfejtették a pisai ferde torony titkát
Ugyanannak a laza talajnak tulajdonítható a pisai ferde torony "földrengésállósága", mint amelyik a torony süllyedését és dőlését idézte elő több száz évvel ezelőtt - derítették ki olasz és brit mérnökök.