Szívsebészet az autógyártásban
A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is.

 

Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet! Az Audi Hungaria motorgyártásának története 1994-ig nyúlik vissza. Azóta gyártunk motorokat Győrben az Audi és Volkswagen Konszern számára. Azóta a világ legnagyobb motorgyárává fejlődtünk, munkatársaink ez idáig több, mint 30 millió motort gyártottak.

2016-ban az Audi Hungariánál gyártott 2,5 literes TFSI erőforrás az „Év Nemzetközi Motorja“ lett a 2,0 és 2,5 liter közötti hengerűrtartalom-kategóriában. Az öthengeres motor sorozatban immár hetedik alkalommal nyerte el a kitüntetést. A jövőben tovább bővül a motorgyártás palettája: 2018-ban indul az elektromotorok sorozatgyártása Győrben. Az E-motorok gyártásához szükséges kompetenciaközpont már felépült, a sorozatgyártás előkészületei folyamatban vannak.

 

 

Az Audi Hungaria kísérleti motorgyártó központjában a motorok megtervezésével, építésével és kiszállításával egyaránt foglalkozunk. Ezeknek a motoroknak mindegyike különleges, egyedi. Aki itt dolgozik, részese lehet új motorok születésének: az általában 3 évet felölelő időtartam alatt a fejlesztés korai stádiumától egészen a szériagyártásig elkísérheti a motorokat. Sőt, még ezen is túl: egészen addig szemmel tarthatja alkotásait, amíg azok a megfelelő időben és megfelelő alkatrészekkel felépítve eljutnak a megrendelőig.

 

 

Az Audi világmárka: ez garantálja a magas műszaki fejlettséget, az inspiráló, nemzetközi munkakörnyezetet, a szakmai fejlődés lehetőségét.

Erre az izgalmas és kihívásokat tartogató pozícióra műszaki irányultságú, az elektromotorok gyártása iránt érdeklődő mérnökök jelentkezését várjuk.

Elvárás, hogy legyen tapasztalata elektromotor  tekercselési folyamatokban, E-motor gyártásban, azon túl, hogy ismerje a villamos motorok felépítését és működését, azok felhasználási módjait. Előny, ha kézi összeszerelésben és automata gyártókörnyezetben szerzett tapasztalatot, ha a villamos forgóalkatrészekkel, vagy Can-Bus kommunikációs ismeretekkel rendelkezik.

Szeretnénk, ha Ön

  • legalább 1 éves szakmai tapasztalattal rendelkezne motor- vagy járműgyártás, illetve autóvillamosság terén
  • középfokú német nyelvtudással bírna

Cserébe azonnal betölthető állást kínálunk versenyképes alapbérrel, teljesítményfüggő mozgóbérrel, 13. havi bérkifizetéssel, prémiumkifizetéssel és béren kívüli juttatásokkal.

 

 

Bővebb információ:  audi.hu/karrier/MAC

Az ipari digitalizáció trendjeiről
Az MTA SZTAKI október 10-én első alkalommal rendezte meg INDIGO elnevezésű ipari digitalizációs szakmai napját. A rendezvényen közel kétszázan - vállalati, termelési és logisztikai vezetők - kaptak betekintést az ipar 4.0 legfontosabb trendjeibe.
Matematikai eljárások az iparnak
Ipari matematikai tudományos projektet valósít meg csaknem 1,4 milliárd forint költséggel 2020-ig a győri Széchenyi István Egyetem mint konzorciumvezető a Debreceni Egyetemmel és a Szegedi Tudományegyetemmel közösen.
Iparági partnerség az egyedi igények szolgálatában
A kiskőrösi Eckerle Industrie célgép gyártó egység és az egri Aventics Hungary pneumatika üzem sikeres kooperációja számos közös részvételű szakmai rendezvényben, fejlesztésben, egyetemi projektekben, valamint egy évtizednyi eredményes munkában mutatkozik meg.
GNSS vevő egységek az Endrich kínálatában
A globális helymeghatározás egyre megszokottabbá válik a mindennapjainkban a közlekedés területén, az autók gyári GPS vevőkkel rendelhetők, az elektronikai boltok kínálatában pedig számtalan konfigurációban elérhetők ezek az eszközök különféle feladatokra.
Menjek vagy maradjak?
A magyar munkavállalók csaknem 60 százaléka gondolkodik azon, hogy munkahelyet vált a CX-Ray HR technológiai cég felmérése szerint.