Szívsebészet az autógyártásban
A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is.

 

Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet! Az Audi Hungaria motorgyártásának története 1994-ig nyúlik vissza. Azóta gyártunk motorokat Győrben az Audi és Volkswagen Konszern számára. Azóta a világ legnagyobb motorgyárává fejlődtünk, munkatársaink ez idáig több, mint 30 millió motort gyártottak.

2016-ban az Audi Hungariánál gyártott 2,5 literes TFSI erőforrás az „Év Nemzetközi Motorja“ lett a 2,0 és 2,5 liter közötti hengerűrtartalom-kategóriában. Az öthengeres motor sorozatban immár hetedik alkalommal nyerte el a kitüntetést. A jövőben tovább bővül a motorgyártás palettája: 2018-ban indul az elektromotorok sorozatgyártása Győrben. Az E-motorok gyártásához szükséges kompetenciaközpont már felépült, a sorozatgyártás előkészületei folyamatban vannak.

 

 

Az Audi Hungaria kísérleti motorgyártó központjában a motorok megtervezésével, építésével és kiszállításával egyaránt foglalkozunk. Ezeknek a motoroknak mindegyike különleges, egyedi. Aki itt dolgozik, részese lehet új motorok születésének: az általában 3 évet felölelő időtartam alatt a fejlesztés korai stádiumától egészen a szériagyártásig elkísérheti a motorokat. Sőt, még ezen is túl: egészen addig szemmel tarthatja alkotásait, amíg azok a megfelelő időben és megfelelő alkatrészekkel felépítve eljutnak a megrendelőig.

 

 

Az Audi világmárka: ez garantálja a magas műszaki fejlettséget, az inspiráló, nemzetközi munkakörnyezetet, a szakmai fejlődés lehetőségét.

Erre az izgalmas és kihívásokat tartogató pozícióra műszaki irányultságú, az elektromotorok gyártása iránt érdeklődő mérnökök jelentkezését várjuk.

Elvárás, hogy legyen tapasztalata elektromotor  tekercselési folyamatokban, E-motor gyártásban, azon túl, hogy ismerje a villamos motorok felépítését és működését, azok felhasználási módjait. Előny, ha kézi összeszerelésben és automata gyártókörnyezetben szerzett tapasztalatot, ha a villamos forgóalkatrészekkel, vagy Can-Bus kommunikációs ismeretekkel rendelkezik.

Szeretnénk, ha Ön

  • legalább 1 éves szakmai tapasztalattal rendelkezne motor- vagy járműgyártás, illetve autóvillamosság terén
  • középfokú német nyelvtudással bírna

Cserébe azonnal betölthető állást kínálunk versenyképes alapbérrel, teljesítményfüggő mozgóbérrel, 13. havi bérkifizetéssel, prémiumkifizetéssel és béren kívüli juttatásokkal.

 

 

Bővebb információ:  audi.hu/karrier/MAC

Az 5G-vel az ipar is jól jár
Várhatóan 2020-ra beindulhatnak az első kereskedelmi 5G hálózatok, az ötödik generációs mobilhálózatok kutatás-fejlesztési, szabványosítási, és kivitelezési folyamata jóval rövidebb időt vesz igénybe, mint a 3G vagy a 4G bevezetése.
Kulcstechnológia a dolgok internetéhez
A Bosch egymilliárd eurós beruházással új, 700 munkatársat foglalkoztató félvezető-gyártó egységet épít Drezdában. Az üzem a Bosch több mint 130 éves történetének legnagyobb önálló beruházása.
Újabb fázisához érkezett a hazai Siemens bővítése
Új típusú gázturbina-lapátok gyártását kezdi meg Magyarországon a Siemens, amelynek érdekében további, legalább 150, magasan képzett szakembert tervez felvenni budapesti Power and Gas üzemébe.
Az okosvárosok biztonságossá tétele
Néhány hónappal ezelőtt a dallasi riasztórendszer felett vették át az uralmat ismeretlen hackerek, és megszólaltatták a 156 vészjelző szirénát, amelyeket elvileg csak vészhelyzetben használnának a lakosság figyelmének felhívására.
Az első kapavágásra készülnek Pakson
Tendereket ír ki idén az ASZE orosz cégcsoport, hogy az építők a terepen a jövő év elején megkezdhessék a Paks II projekt előkészítését - jelentette ki Valerij Limarenko, a paksi erőművet bővítő orosz fővállalkozó cégcsoport elnöke az Atomexpo 2017 nemzetközi fórumon.