Közös gyártásba kezd a Ford és a Volkswagen
A két cég áruszállító haszonjárművek és közepes méretű pick up-ok közös fejlesztését tervezi a globális piacokra - akár már 2022-től kezdődően.

 

A tervek szerint az együttműködés számottevő növekedést hoz a sorozatgyártás volumenében, javítja a működés hatékonyságát, és lehetővé teszi mindkét vállalat számára, hogy közös befektetésekkel fejleszthessenek ki különleges, és vadonatúj technológiákat kínáló új modelleket. A vállalatok várakozása szerint az áruszállítók és pick up-ok terén megvalósuló együttműködés 2023-tól kezdve hoz majd magasabb, adózás előtti működési eredményt. Emellett a Volkswagen és a Ford vezetői szándéknyilatkozatot írtak alá arról, hogy megvizsgálják az együttműködési lehetőségeket az elektromos járművek, az önvezető járművek és a mobilitási szolgáltatások területén.

Mindkét vállalat kijelentette, hogy a jövőben további fejlesztési programokra is nyitottak. A két vállalat munkatársai a következő hónapok során tovább dolgoznak ezek részletein. A Ford és a Volkswagen egyaránt sikeres haszonjármű és pick up üzletágat működtet világszerte, olyan népszerű típusokkal, mint a Ford Transit modellcsalád és a Ranger, illetve a Volkswagen Transporter, a Caddy és az Amarok. A két vállalat együttes kishaszonjármű értékesítése mintegy 1,2 millió darabot tett ki 2018-ban világszerte, ami az iparág legnagyobb volumenű együttműködését jelentheti a gyártási darabszámok terén. A várakozások szerint a következő öt évben mind a közepes méretű pick up-ok, mind pedig az kishaszonjárművek iránti globális kereslet növekedni fog.

Ez a szövetség lehetővé teszi a vállalatok számára a fejlesztési költségek megosztását, gyártási kapacitásaik jobb kihasználását, termékeik képességeinek és versenyképességének javítását és a költséghatékonyabb gyártást, miközben a járművek továbbra is megőrzik az adott márkára jellemző karakterüket. A szövetség keretében a Ford tervezi majd mindkét vállalat közepes méretű pick up modelljeit, amelyek várhatóan már 2022-ben megjelenhetnek a piacon. A tervek szerint a Ford tervezi az európai piacra szánt nagyobb áruszállítókat, a Volkswagen feladata pedig egy városi kisáruszállító kifejlesztése és gyártása lesz.

Ne csak a kibertámadásoktól védjük adatainkat!
Az adatközpont fizikai környezetének állapota kritikus fontosságú
Prediktív karbantartási könyvtár az állásidő csökkentéséhez
A mesterséges intelligencián alapuló megoldások az egyedi berendezések vezérlőjén keresztül gyűjtik össze, elemzik és használják fel az adatokat, hogy meghosszabbítsák a berendezés élettartamát, és a leállások megelőzése érdekében észleljék a hibákat.
Új AEC-Q200 minősítésű SMD tuning fork (hangvilla): CM315H
A CM315H 32.768 kHz-es SMD tuning fork bemutatásával a Citizen Finedevice a CM315-ös hangvillacsaládját az AEC-Q200 automotív szabványnak megfelelő termékkel bővítette.
Mesterséges intelligencia: 4 ezer MI szakértő 2021-re
A Bosch Csoport Stuttgarti központjában Volkmar Denner, a Robert Bosch GmbH igazgatótanácsának elnöke ismertette a következő évek legfontosabb fejlesztési irányait.
A térségi átlagnál jobban bíznak az innováció erejében a magyar cégek
kiugróan nagy jelentőséget tulajdonítanak az innovatív technológiáknak a magyarországi vállalkozások – derül ki a Microsoft kelet-közép-európai üzleti szereplőkre fókuszáló felméréséből. A hazai döntéshozók a saját szektorukban várható technológiai áttöréseket illetően is lényegesen derűlátóbbak térségbeli társaiknál.