Közös gyártásba kezd a Ford és a Volkswagen
A két cég áruszállító haszonjárművek és közepes méretű pick up-ok közös fejlesztését tervezi a globális piacokra - akár már 2022-től kezdődően.

 

A tervek szerint az együttműködés számottevő növekedést hoz a sorozatgyártás volumenében, javítja a működés hatékonyságát, és lehetővé teszi mindkét vállalat számára, hogy közös befektetésekkel fejleszthessenek ki különleges, és vadonatúj technológiákat kínáló új modelleket. A vállalatok várakozása szerint az áruszállítók és pick up-ok terén megvalósuló együttműködés 2023-tól kezdve hoz majd magasabb, adózás előtti működési eredményt. Emellett a Volkswagen és a Ford vezetői szándéknyilatkozatot írtak alá arról, hogy megvizsgálják az együttműködési lehetőségeket az elektromos járművek, az önvezető járművek és a mobilitási szolgáltatások területén.

Mindkét vállalat kijelentette, hogy a jövőben további fejlesztési programokra is nyitottak. A két vállalat munkatársai a következő hónapok során tovább dolgoznak ezek részletein. A Ford és a Volkswagen egyaránt sikeres haszonjármű és pick up üzletágat működtet világszerte, olyan népszerű típusokkal, mint a Ford Transit modellcsalád és a Ranger, illetve a Volkswagen Transporter, a Caddy és az Amarok. A két vállalat együttes kishaszonjármű értékesítése mintegy 1,2 millió darabot tett ki 2018-ban világszerte, ami az iparág legnagyobb volumenű együttműködését jelentheti a gyártási darabszámok terén. A várakozások szerint a következő öt évben mind a közepes méretű pick up-ok, mind pedig az kishaszonjárművek iránti globális kereslet növekedni fog.

Ez a szövetség lehetővé teszi a vállalatok számára a fejlesztési költségek megosztását, gyártási kapacitásaik jobb kihasználását, termékeik képességeinek és versenyképességének javítását és a költséghatékonyabb gyártást, miközben a járművek továbbra is megőrzik az adott márkára jellemző karakterüket. A szövetség keretében a Ford tervezi majd mindkét vállalat közepes méretű pick up modelljeit, amelyek várhatóan már 2022-ben megjelenhetnek a piacon. A tervek szerint a Ford tervezi az európai piacra szánt nagyobb áruszállítókat, a Volkswagen feladata pedig egy városi kisáruszállító kifejlesztése és gyártása lesz.

Jelez a Microsoft rendszere, ha megsérül az abroncs
A világ első, az abroncssérüléseket valós időben figyelni képes monitoring rendszerét fejleszti a Bridgestone a Microsofttal közösen, melyhez a szoftvercég hálózatba kapcsolt járműplatformját (Microsoft Connected Vehicle Platform - MCVP) használják.
Solid Edge Szálanyag kalkulátor
Amikor hagyományos módon történő egyedi géptervezésről, tartószerkezet tervezésről, vagy csarnok tervezésről beszélünk, elmondható, hogy a projektre fordított idő nagy részét a dokumentációk elkészítése, az alapanyagrendeléssel kapcsolatos információk összegyűjtése, és a gyártási folyamatok optimalizálása teszi ki.
SiTime MEMS oszcillátor használata felgyorsítja a fejlesztést
A SiTime Corporation a MEMS időzítés-technológia piacvezetője. A MEMS oszcillátor technológia használata nagy mértékben képes hozzájárulni a tervezési idő és a szükséges fejlesztési erőforrások csökkentéséhez, felgyorsítva a befektetés termőre fordulását.
Szándék alapú hálózatok, biztonság, üzletmenet folytonosság
A Cisco szerint a következő időszak legfontosabb technológiai innovációi az üzletmenet folytonosságára és az ehhez kapcsolódó együttműködéses technológiákra, a szándék alapú hálózatokra és a biztonságra fókuszálnak.
Robotok ingyenes szimulációja és költséghatékony vezérlése
Egyszerű lehetőség a költséghatékony automatizálásra – digitális tükörkép alkalmazása az intuitív robotvezérlés során.