Az első győri SUV
Az Audi Q3 második generációjának első modellje ma gördült le a gyártósorról az Audi Hungariánál: az első győri prémium kompakt városi terepjáró turbókék színben készült el.

 

Az Audi négy motorizáltsági változatban szállítja az új Q3-at, három benzines és egy dízel verzióban, kombinálva elsőkerék- vagy quattro-meghajtással. Az új, sportos, második generációs Audi Q3 gyártásához egy 80 ezer négyzetméteres, új karosszériaüzem létesült, ahova 700 új robotot telepítettek. A gyártócsarnokot mindössze másfél év leforgása alatt építették fel, ami rekordidőnek számít.

Több mint ezer munkatársat oktattak az elmúlt másfél évben az Audi Q3 gyártásához szükséges ismeretekre. Ebből a célból az Audi Hungaria Oktatóközpontjában új, innovatív robotcellákat helyeztek üzembe. Az Audi Q3 az ötödik győri modell. A SUV az Audi A3 Limousine-nal és Cabriolet-val, valamint az Audi TT Coupé-val és Roadsterrel közös gyártósoron készül, így Győr rendelkezik az egyik legrugalmasabb szereldei gyártószalaggal az Audi-konszernen belül.

A legolcsóbb Audi Q3 alapára várhatóan 30 ezer euró körül fog alakulni, a modell forgalmazása novemberben kezdődik. Az Audi Hungaria éves gyártási kapacitása 160 ezer jármű, így a négykarikás vállalat Magyarország egyik legnagyobb autógyártója. A járműgyártás jelenleg mintegy 4 500 munkatársat foglalkoztat, összesen több mint 12 500 ember dolgozik a vállalatnál. 

Új kiberbiztonsági megoldás ipari infrastruktúrák védelmére
Az ABB Ability Cyber Security Workplace (CSWP) megoldása úgy fokozza a kritikus ipari infrastruktúra védelmét, hogy az ABB-től és a harmadik féltől származó biztonsági megoldásokat egyetlen egyszerű, átfogó digitális platformba vonja össze.
Az átláthatatlan vállalati informatika az innovációt is megöli
A verseny által kikényszerített folyamatos költségcsökkentési spirál, a munkaerőhiány pótlására fejlesztett informatikai megoldások és robotizáció, valamint a technológia fejlődése mind a digitalizáció irányába hat.
Fenntarthatóság az innováción keresztül
A BMW Group jövőképét nem csak a vezetési élmény folyamatos fejlesztése, hanem nagyratörő fenntarthatósági törekvések is meghatározzák. Az autóipari csúcsvállalatnál úgy vélik, mindkét cél elérésének kulcsa az innovációban rejlik.
Vállalati adókedvezmények energiahatékonyságra
A mostani piaci környezetben az alapvető termelési, működési költségek akár a többszörösére is növekedhetnek, ami sok cég esetében végzetes lehet, ha nem tudják a költségeket racionalizálni. Éppen ezért különösen aktuális a kérdés, hogy az energiahatékonyságra tekintettel milyen adókedvezményekkel lehet élni.
Innováció mentén szakad ketté a hazai vállalati szektor
Meglepő eredményeket hozott az elmúlt húsz év legátfogóbb innovációs kutatása, melynek során felmérték az 50-250 fő közötti cégek jelenlegi és korábbi gazdasági helyzetét, és innovációs gyakorlatukat.